** گلچین اس ام اس های زیبا و عاشقانه ی خرداد 93 **

** به وب سایت من وعشقم خوش‌آمدید **

** گلچین اس ام اس های زیبا و عاشقانه ی خرداد 93 **
گلچین اس ام اس های زیبا و عاشقانه ی خرداد 93
 


اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


.

.

.



یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

.

.

.



اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


.

.

.



یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

.

.

.



فقط یکبار میتوان عاشق شد

بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .

.

.

.


خرداد.ماه حادثه!
خردادی هم
یه اتفاق خاصه
که خدا خاسته!

.

.

.

ای کاش گفته بودی
ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای

من خودم عاشق بودم ...

.

.

.

تنـــهایـــی " بـــا ارزشـــه "... چون خالی از آدمای " بی ارزشه " ...

.

.

.

چ حس خوبیه وقتی بغل کسی هستی ک دوسش داری دس بکشی روی صورتش لای موهاش اما نفهمه چند دوسشداری .

.

.

.

ای دل تـــنـــهـــــــام چـــــــرا بــیـــقــراری ؟

من موندم و شبام، شبای چشم انتظاری

چــرا دوســم نــداری ؟ چرا دوسم نداری ؟

اشـــک روی صــورتم هســت دونـــه دونـه

تو دنیا کـــسـی قدر دل مـــنــو نمــیــدونه

.

.

.

یه وقتایی لازمه یکی “کنارت” باشه! کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها! فقط باشه…!!!

.

.

.

اگـه من بـــگذرم از تــب خنــده های تــو
رد می شـی با مهربونی از همه گنـاه من
تو میدونی که چطور دل بدی و دل ببری
تو میتونی بــگـذری از ســر اشتبــاه مـن

فقط یکبار میتوان عاشق شد

بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .

.

.

.


خرداد.ماه حادثه!
خردادی هم
یه اتفاق خاصه
که خدا خاسته!

.

.

.

ای کاش گفته بودی
ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای

من خودم عاشق بودم ...

.

.

.

تنـــهایـــی " بـــا ارزشـــه "... چون خالی از آدمای " بی ارزشه " ...

.

.

.

چ حس خوبیه وقتی بغل کسی هستی ک دوسش داری دس بکشی روی صورتش لای موهاش اما نفهمه چند دوسشداری .

.

.

.

ای دل تـــنـــهـــــــام چـــــــرا بــیـــقــراری ؟

من موندم و شبام، شبای چشم انتظاری

چــرا دوســم نــداری ؟ چرا دوسم نداری ؟

اشـــک روی صــورتم هســت دونـــه دونـه

تو دنیا کـــسـی قدر دل مـــنــو نمــیــدونه

.

.

.

یه وقتایی لازمه یکی “کنارت” باشه! کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها! فقط باشه…!!!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : Reza&Elahehnaz